torsdag 26. mars 2009

Ting går ikke helt etter planen¨

Nå er det i overkant av tre uker siden jeg kok hjem fra Mallorca, og jeg har ennå ikke kommet skikkelig i gang igjen..
Har hatt noen turer fra og til, som nevnt en fin en med sjefen, men bortsett fra de få har jeg slitt med sykdom til nå.

Statusen er derfor dårlig form og en liten knekk i motivasjonen.
Har dermed bestemt meg for at dette blir en mellomsesong, hvor jeg ikke kommer til å ha fokuset rettet mot løpa, men mot treninga.
Jeg kommer derfor til å nedprioritere mange løp denne sesongen, og stå over enda fler.. Etter et så langt avbrekk som jeg har hatt nå, når jeg tar med de 4mnd i vinter, føler jeg at jeg må komme inn igjen i en bra treningsrytme, og bygge opp igjen kroppen til å tåle all den treninga som kreves for å henge med i forhold til egne ambisjoner og mål.

Jeg har et håp om å komme i form til NM, og videre trene bra utover sommeren sånn at jeg også kan få noen bra løp til høstsesongen og avslutte sesongen med en god følelse før jeg bestemmer meg om jeg skal gå på igjen for fullt inn mot sesongen 2010.

HFH

Ingen kommentarer: