lørdag 14. mars 2009

Blei nok for hardt med Weaasen på onsdag gitt:-)

Hei igjen.. Nå sitter jeg inne, helt for meg selv og se ut på været som ikke er så værst..
Skulle vel egentlig har vært ute i min siste time av den planlagte 5timers økta i dag, men sånn blei det ikke.

Etter at jeg og Henning var ute på onsdagen, hvor henning forøvrig ikke virket så værst form etter all løpinga, blei torsdagen en trist dag hva anngår trening.
Jeg fikk et lite tilbakefall på sykdommen, og den har siden da utviklet seg til noe jeg ikke kan skjønne er noe annet en bihulebetennelse. Så nå sitter jeg her, og har mistet nesten to uker med trening etter at jeg kom hjem fra Mallorca..
Men, det er sånt som skjer, og man kan ikke sette seg ned og deppe av den grunn.. Må bare forandre litt i planene, og sette igang igjen så fort man er frisk.

Har tenkt litt de siste dagene på sesongen som kommer, og etter alt tullet med skade og dritt og møkk i vinter, blir nok dette en mellomsesong for min del.. Jeg kommer til å kjøre litt mindre løp nå på vårparten, og heller prioritere trening, sånn at jeg kommer i knallform til NM som er mitt eneste store mål nå første del av sesongen..
Etter det håper jeg å få til en god treningsperiode i sommerferien, for så å satse på en knallbra høstsesong:-)
Man får bare tenke som så at etter en lang motbakke og mye motgang, må det komme en nedoverbakke hvor ting går ens veg:-)

Ellers så er det fint å høre at alt går etter planen med juniorgutta, og jeg regner med at de også i år kommer til å bite godt ifra seg.
Blir også spennende å stille på streken med Vegard i menn senior..

HFH

Ingen kommentarer: