onsdag 24. juni 2009

Takk for meg

Sist jeg oppdaterte her inne kom jeg i gang igjen med trening, og jeg fikk noen fine økter som gjorde at jeg hadde et lite håp om kunne trene for fullt igjen med tiden..

Håpet brast brått igjen etter en liten stund, og jeg begynte igjen og få diverse problemer som hindret meg i treningen. Da spesielt i nakke og nedre del av rygg.

Dette medfører jo en knekk i motivasjonen og man føler man på en måte ikke kommer noen vei, og at man trener litt forgjeves i forhold til å klare å gjennomføre sine egne ambisjoner..¨
Så, istedet for å henge meg opp i tapt trening, og psyke med ned fordi jeg ikke klarte å gjennomføre mål og meninger, tok jeg nylig etter en lang tenkepause og mange samtaler med Henning, en avgjørelse om å legge sykkelskoa på hylla..

Jeg har hatt mange fine år på sykkelsetet sammens med dere alle i Eidsvoll, og jeg håper jeg etterhvert kan finne gleden ved treninga igjen, for så å stille opp på noen fellestreninger og få noen fine turer sammen med dere igjen.

Det jeg kommer til å savne mest er følelsen man har når man er i en sånn form at man vet, at når finalen kommer så er man sterk nok til å være med å kjempe om en plassering helt i toppen.
Samtidig er det veldig godt å ikke ha det egenskapte presset jeg la på meg selv hengendes over skuldrene, slik at jeg skuffer meg selv hvis planene ikke blir gjennomført..

Mitt største problem var at jeg ikke alltid klarte å holde fokuset opp til en hver tid, slik at jeg fikk noen avbrekk i treningen til tider, som igjen resulterte i noe ujevn form.
Så. selvom man jo aldrig hvet hva framtiden bringer, ser jeg ikke pr.dags dato for meg at jeg kommer til å bli sett på sykkelsetet i en satsningssituasjon igjen.

Jeg vil med dette rette en stor takk til ALLE i Eidsvoll sykkelklubb og Råholt Sykkel og Sport som trodde på meg og støttet meg gjennom disse årene. Jeg klarte aldrig helt å nå toppen, men var da jaggu ikke langt unna til tider heller:-D
Takk også til Henning, Lars Kristian, Jarle, Kai, Ketil, Morten, Alf Roger, Tom Larsen (Selvom du ikke er eidsvoll mann), Johan, Joar, Øyvind og Pål, Vegard og alle dere andre som jeg ikke har nevnt, men som jeg har hatt noen fantastisk fine turer og reiser sammen med.. Uten motivasjonen dere ga meg, og gleden jeg fikk ved å trene med dere hadde jeg aldrig i verden holdt på med sykling såpass som jeg gjorde.

Nyt sommeren og varmen som er over oss nå, få noen fine turer, tren bra og gjennomfør eventulle løp, mål og meninger med stil:-)

GOD SOMMER

Ingen kommentarer: