søndag 26. oktober 2008

Kommet igang igjen, og begynner å nærme meg de vante treningstimene igjen

Med tre uker gradvis økning i timeantall hva gjelder treninga etter bilulykka, begynte jeg denne uka å nærme meg de mengdene jeg skal ligge på i november og desember..

Har fokusert på å komme igang med styrketreninga, og har med det hatt to økter i vektrommet denne uka.. Etter første økta, var jeg som man normalt blir, pinne stiv og stabbet rundt som en gammal gubbe.. Etter andre økta var det litt bedre og jeg kommer til å holde på to dager i uka med vekter framover, pluss en styrketråkk økt på rulle/spinning..
Har utover styrktreninga hatt noen løpeturer og to lengere turer på sykkelen.. Det fungerer bedre og bedre, og jeg merker at kroppen kommer seg for hver økt, selvom jeg sliter i motbakkene og merker de fem ukene jeg hadde uten trening.. Er som Lars sier til meg, "Kondis Hauen, det er ferskvare":-)

Kommer til å få litt hjelp av Henning framover med treninga, og jeg håper med det jeg kan komme tilbake der jeg var i 06 sesongen før smellen, da han også var trener for meg.. Henning og jeg jobber jo som sagt sammen, og nettopp på grunn av dette er det lettere å ha et samarbeid på treningsbiten i og med at vi da hele tiden ser hva totalbelastninga blir i forhold til kombinasjonen snekkerjobb og trening..

Kommer tilbake senere med litt mer konkret hvordan treningsplanene blir framover.

HFH

Ingen kommentarer: